torstai 6. syyskuuta 2012

Elokuun tokat loppuneet

Loppuneita purkkeja pukkaa, viime kuussa niitä riittikin.. Eli esittelyt jatkukoon. :D


Mavala super base kynsilakka. Tää oli aikas perus aluslakkaa, ei kylläkään kovin riittoisaa pienen kokonsa vuoksi. Eipä mulla oo mitään muuta sanottavaa tästä. :D

Avon naturals granaattiomena & mango shakes vartaloemulsio. Herkullisen tuoksuista täyteläistä ja kosteuttavaa voidetta. Aika <3 siis :D Oon tätä aiemminkin käyttäny, joten olen tästä tykännyt.


H&M hello kitty huulikiilto sävy pink kitty. Wuhuuu huulikiilto käytetty :D Tämän oon joskus lahjaks saanu. Peruskiiltoa, jätti kuultavan pinnan ilman suurempia sävyjä.


Avon naturals orvokki & litsi suihkugeeli. Pidin paljon tästä tuoksusta, ihanan raikas ja sopivan makea :) Onneks mulla on vielä tästä sarjasta vartalosuihke jäljellä.


 
Avon ultra colour rich mousse huulipuna sävy champagne. No nyt on urakalla käytetty huulimeikkejä! :P Itse tuote oli ekoja juttuja joita oon avonilta tilaillut, ja aikoinani käytinkin enemmän nudesävyjä. Kiva puna tää oli, tykkäsin kyllä :) Tätä ei silti ole avonin valikoimissa pitkään aikaan enää ollutkaan..


Todistusaineistoa, että varmasti on käytetty viimeiseen pisaraan.. ;)

6 kommenttia:

  1. Wau, sä oot ollu ahkera ton huulipunan kanssa!!
    Mä en vaan jaksa niitä pohjaan asti käyttää, en vaan saisi niitä ikinä käytettyä sitten :D. Tiukkaa tekee jo saaha edes kuopalle tohon muoviin asti :D.
    Odotan innolla yhteenvetoa, kun siihen asti pääset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on tullut ahkeroitua :D mut kauan tuokin on jo käytössä ollu.. ja yhteenvetoa tulossa (myös muitakin yllättäviä käänteitä) kunhan vain saan aikaiseksi :)

      Poista
  2. Hi! Great site! I'm trying to find an email address to contact you on to ask if you would please consider adding a link to my website. I'd really appreciate if you could email me back.

    Thanks and have a great day!

    VastaaPoista
  3. Ootko sie hengissä vielä, kun ei ole täällä kuulunut mitään??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, olen hengissä kyllä! :D on ollut niin paljon stressiä koulusta ja muustakin elämästä (taas kerran..) yritän kyllä petrata mahd pian, postauksia on keskeneräisinä luonnoksissa, mut tuntuu niin mahdottomalta saada niitä valmiiksi.... :D

      mut kyllä tää motivoi jos joku mua jo kaipailee, hehe ;D

      Poista
    2. No hienoa, että oot hengissä :D.
      Oon ihan oikeasti huolissani miettinyt, että onko sulle jotain vakavaa sattunut, kun ei ole mitään kuulunut!
      Mutta jaksamisia, kyllä ne asiat järjestyy <3
      Mie jatkan täällä sitten kärsivällisesti odottelua, kun tiedän nyt, että fyysisesti oot kunnossa :D.

      Poista