keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Lush yllätys ja parit dermot

Kaverini tuli käymään luonani Helsingin reissun jälkeen ja toi yllätyksenä mukanaan lushilta tuotteita! En ollut pyytänyt mitään, ja olinkin tosi iloinen kun hän oli valinnut tuotteita joita mulla ei vielä ollut :) Blogia on siis luettu.. ;)


Vasemmalla stepping stone jalkakuorinnasta näyte, retread näyte, sexy peel saippua, sultana of soap saippua, ja vanilla fountain kylpypallo. Lisää herkkuja siis kokoelmiin.. ;)



Pieni tilaus dermosililta piti sisällään kasvopesun ja kesäisen ihonhoitovoiteen. Voide tuoksuu aivan ihanalle raparperille! :)

4 kommenttia:

  1. Sulla on kiva blogi. :) Jään seuraamaan! Olisi kyllä kiva jos postailisit useammin, mutta jos et kerkeä niin ei voi mitään. :S

    Paria asiaa oon jäänyt ihmettelemään kun oon blogiasi lueskellut. Tuntuu että kulutat tuotteita ihan älyttömän nopeasti! Esim. loppuuko sulla joka kuukausi dödö? :O :O :O Mulla kestää yks melkein puoli vuotta. Sitten toiseks. Miten sulla loppuu vartalovoiteet noin nopeasti? Kuukaudessa parikin pulloa? Mulla kestää 200ml rasva vaikka kuinka kauan, vaikka pari kertaa viikossa rasvaan.

    Olisi muuten kiva, jos tekisit taas inventaario-postaukset, niin näkisi onko varastot kutistuneet. :D

    Tsemppiä sulle kosmetiikan vähentämiseen! :) Itsekin sitä parhaillani yritän....

    t. Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) kiva jos jotain kiinnostaa mun höpötykset ;) mua itseäni kovasti harmittaa, kun haluaisin kyllä postailla useammin :( mulla on paljon ollu hiljaisia hetkiä, mutta aika ja motivaatiokin on rajallinen, niin ei voi mitään :/ Tällä hetkellä aika on kortilla, koulua päivisin ja kesällä haluaa olla ulkona :D myös meikkaus on jääny, koska on niin kiireiset aamut ja viikonloppuisin ei oikein jaksa.. mutta yritän kyllä saada positiivista energiaa jostain ja panostaa enempi blogiin, kun tätä jotkut jaksaa lukea! ;D

      Hehee, no hyvä jos jonkun mielestä kulutan nopeasti :D musta tahti tuntuu välillä turhankin hitaalta.. Mutta jotkut tuotteet on vajaita, siis esim mulla voi olla rasvapurkki kaapissa jossa on vähän vain tavaraa, niin se loppuu äkkiä kun otan sen käyttöön :) eli ei aina oo täysinäistä purkkia joka kuluu hetkessä :D mutta kyl vartalovoiteet loppuu nopsaan, koska rasvaan yleensä suihkun jälkeen kropan, usein siis päivittäin. Nyt varsinki ku oon roacuttan kuurilla, ni iho kuivuu joka paikasta niin rasvaa kuluu! :)

      Vähän aikaa sitten tein säilytys postauksen, josta vähän näki purkkien määrää. Mutta voishan sitä jonku ajan kuluttua tsekata vaikka paljonko on purkkeja kaapeissa, ja paljonko oon ostellu ja niitä kuluttanu. Viimeistään kun vuosi blogia tulee täyteen :)

      Kiitokset tsempistä! Sulle kanssa jos saman ongelman äärellä taistelet! ;D

      Poista