lauantai 26. toukokuuta 2012

Lisää purkkeja mulle, kiitos!

Loppuneiden purkkien vastapainoksi myös tilasin Avonilta tuotteita, ja pari tuli kaupastakin shoppailtua.. Etten vahingossakaan vaan pääse miinuksille... ;)


Vasemmalta jos alotellaan, niin ekana on herve leger femme hajuvesi. Hajuvesiä mulla on jo liikaakin, mutta tämä oli vaan niin hyvässä tarjouksessa että oli "pakko" tilata :D Mutta pidän sen kyllä vielä muoveissa, jos sen maltan jollekin antaa lahjaksi.. Plussaksi se nyt kuitenkin lasketaan :) Sitten avon sun kasvovoide jossa on 30SPF suoja. Sain sen tilaajalahjaksi, mutta eiköhän käyttöä sille ole näin kesällä kun palan tooodella herkästi :D Käsi ja kasvovoidetta löytyy intensive moisture sarjan muodossa, ja uusi on duty deo tuoksussa pure blue piti ottaa testiin.. :)

Ja ei tämä jää tähän! ;) Vasemmalta, glimmerstick diamonds rajauskynä sävyssä brown sugar, kaksi anew huulikiiltoa sävyissä natural glisten ja sorbet splash. Pinkki on siis tuo sorbetti. :D Huulipuna on moisture seduction sarjaa sävyssä tangerine, josta alempana kuvaa.



Aivan herkullinen puna! Tuo ei ole täysin punainen, taittaa hieman koralliin.. Kirkas ja hirmu kesäinen on kuitenkin! ;) Vaikka en tiedä kuinka hyvin tuo kuva vastaa todellisuutta.. Oon varmaan aikuistumassa kun oon opetellut pitää punaisia huulia, ja jopa pidän niistä :D Ennen ei olisi tullut kuuloonkaan..

 
Sokoksella käydessäni mukaani tarttui tarpeeseen freeman päärynä kasvopuhdistusgeeli. Mulla ei oo nyt muita putsareita kuin lushin, ja ne on tällä hetkellä liian kuivattavia mun hilseilevälle nassulle.. Muuten ne oiski hyviä mun rasvottuvalle iholle, mut nyt on pakko ostella jotain kosteuttavampaa. Ja tuota suihkugeeliä en nyt voi mitenkään puolustella, mutta aaaaivan ihanan hedelmäinen tuoksu! NAM! :)

4 kommenttia:

  1. Nuo moisture seduction-huulipunat näyttää kyllä aina herkullisilta :). Itselläni on vaalea pinkki sävy, en nyt muista ostinko vai sainko siinä kannustelahjana sen :).
    Ja voih, itsekin voisin tuon päärynä-putsarin ja suihkugeelin kotiuttaa itselleni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, noissa on vielä kivoja sävyjä ja peittävät hyvin :) mää tykkään! suosittelen kyllä ainakin tuoksuttelemaan noita i love... tuotteita, on meinaan aika ihania ;)

      Poista
  2. Miten voi olla totta, että oon päätynyt samaan aikaan ihan tasan samoihin aineisiin, tosin ostopaikkana Stockmann.

    VastaaPoista