lauantai 5. toukokuuta 2012

Huhtikuun loppuneita osa 1

Noniin, sitten maaliskuun jälkeen onkin huhtikuu vielä.. Perässä tullaan, hitaasti mutta varmasti! :D

Lush imperialis kasvovoide. Tämän tuoksu ei ollut mieleeni, oli aika maanläheinen ja vähän miehinen jopa..? :D En oikein osaa selittää, mutta en tykännyt. Pystyin kyllä silti voidetta käyttämään. Koostumus oli aika kevyttä, ja käytinkin sitä yö- ja päivävoiteena. Ihoni on enempi rasvainen kuin kuiva, eli voide sopi kyllä mulle. Entiiä ostaisinko uudestaan, ei ainakaan mitään muuta pahaa sanottavaa kuin tuoksu.

 
Lush celestial ja enzymion kasvovoidenäytteet. Vähän jo hehkutin aikasemmin näistä uusista näytepurkeista, paljon paremmat mitä ennen! Voiteet pysyy hyvin sisällä eikä kuivu niin helposti kuin niissä vanhoissa purkeissa. Näitä voi käyttää matkallakin tuollaisissa voiteissa, joita ei tarvitse paljoa. Nyt rupesin miettimään että taisin heittää nuo kyllä roskiin, vaikka piti säilyttää matkoja varten.. :D Pää toimii taas. No nyt on hyvä syy taas tilata lisää, joo.. ;)

Mutta itse voiteet! Celestial oli paksua tavaraa, erittäin kosteuttavaa. Sopii siis hyvin kuivalle iholle, ja tuoksukin oli herkullisen vaniljainen.. Enzymionkin tuoksui hyvälle, raikkaan hedelmäiselle. Voide oli tosi kevyttä, eli sopisi varmasti hyvin meikin alle päivävoiteeksi. Mulle ainakin, kun tykkään kevyistä ja mattapintaisista voiteista meikin alla. :)

 
Rexona biorythm deo. Tätäkin olen aikasemmin jo käyttänyt ja tänne siitä jotain kirjoitellut.. Ihan hyvä perusdödö, saattaa hieman sutata jos ei kerkeä kuivumaan kunnolla. Mutta muuten ihan jees. :)
 
 
Oriflame mango & yoghurt vartaloemulsio. Kuten varmasti voi päätellä, tuoksu oli ihanan hedelmäinen ja makea. Koostumus oli kevyttä ja nopsaan imeytyvää, eli astetta herkullisempi perusvoide. Mä tykkään kevyemmistä voiteista, kun mun iho ei oo niin kuiva. Välillä tietty käytän kosteuttavampaakin tavaraa. :)



3 kommenttia:

  1. Samaa mieltä tuosta Imperialiksesta ja Enzymionista. Tuoksu oli kyllä aivan kaamea Imperialiksessa, vaikka muuten olikin loistava tuote. Onneksi Enzymionissa oli ihana tuoksu ja teho oli samanlainen, sitä aion tilata joskus täysikokoisen purkin :).

    Itse oon joskus kokeillut tuota Oriflamen Mango & Yoghurt suihkugeelia, mutta omaan nenääni tuoksussa oli jotain tunkkaista, joka tuli sen makeuden alta :/. Siksi se menikin sitten käsisaippuaksi. Harmitti kyllä, kun toivoin tuon olevan herkullinen, mitä nimestä tuli aateltua aateltua.
    Vai ootko itse kokeillu tuosta suihkugeeliäkin?? Erosiko tuoksu tuosta vartaloemulsiosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulipa taas hirveitä kirotusvihreitä :D. Pahoittelut :D. Jospa tuosta selvän saa... :D

      Poista
    2. Enköhän mä selvää saa ;D ite oon kans sellane et kirjotan mitä sattuu, et samassa veneessä ollaan :D

      mäki varmaan joskus tilaan enzymionii, kunha naama ei enää kuivu nii pahasti :) tai ny o roaccutan kuuri päällä, muute mu iho ei kuivu yleensä ollenkaa.

      mä en oo koittanu tota sarjan suihkugeelii, joten siitä en osaa sanoo.. musta toi voide tuoksu ihanan hedelmäiselle, en sit tiiä onks niis nii paljo eroo tuoksus vai onko vika mun nenässä :D

      Poista