sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Repsahduksia pukkaa

Ja taas kerran repsahdin täysin ja tilasin yli äyräiden kosmetiikkaa avonilta.. Hupsista! Ja suurin osa on turhia mielitekoja. Valitettavasti.


Vasemmalta, naturals sarjan vartalovoidetta tuoksuissa granaattiomena & mango sekä vaniljaa, laventeli jalkavoide, merisuola jalkakuorinta ja glyseriini käsivoide. Noh tuota.. Vartalovoiteita nyt aina tarttee, ja kyllä nyt noita muitakin rasvoja.. Tarttee joo mutta koskakohan näillä varastoilla :D


Ja kun niin hyvään alkuun pääsin niin antaa mennä vaan. Miami party hajuvesi ja vartalosuihke, scentini nights hajuvedet tuoksuissa purple pulse ja midnight glow, sassy swirls vanilla berry hajuvesi, supershock rajausväri, kynsilakkaa yksi valkoinen crackle, musta sävy licorise ja punaisempi coral reef. Viisi hajuvettä, mitä mäkin oikeen kuvittelin.. Ihania ne silti on, mutta.. Miksi mun pieneen päähän ei mahdu et mulla ois hajuvesiä jo vaikka millä mitalla :D


Ja ennen saarnoja ;) esittelen vielä kaksi kynsilakkaa lisää! Oi kyllä. Keväisen vihreää models own kynsilakkaa sävyssä edamame ja wet n wild kaleidoscope lakka. Mutta ettei nyt aivan läskiksi menis tää homma, on mulla vielä parit loppuneet toukokuulle :D


Freeman coconut & guava vartalovoide. Tuoksui kookokselle, eli aikas herkulle. Voide oli kevyttä mutta kosteuttavaa, suhteellisen peruskauraa. Hyvää kuitenkin, ja riittoisakin kokonsa ansiosta.


Avon naturals vanilja vartalovoide. Herkullinen tuoksu tässäkin! En ihan kympillä tykännyt tästä, kun koostumus oli jotenkin outoa.. Mutta kiva kosteuttavampi perusvoide :)

2 kommenttia:

  1. Jess, onneksi en ole ainoa, jolla mennyt täysin överiksi :D.
    Voi että, mä oon kans tuota Miami Partya ja scentini uusia tuoksuja kuolannut... Tuoksuttelen ensin näytteet ja päätän sen jälkeen ostanko ;D.
    Ja tuo jalkakuorinta on huippua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja huolestuttavinta on ettei tää oo ainoo repsahdus... :D mut tää on vielä toukokuulta, et vähän jäljessä oon :) mut pitäs noit purkkei saada kulutettuaki.. ja olla hemmetti vieköö ostamatta yhtää mitää :D joku pakolline ostolakko ois kyl hyvä tähän välii..

      nii ja mä en mitää näytteit haistellu, tilasin vaa ku teki mieli ;D erittäin järkevää.. mut eiköhän ne hyvältä tuoksu :)

      Poista