maanantai 21. toukokuuta 2012

Purkkien piilopaikat

Eli siis missä tämä kauhea määrä kosmetiikkaa oikein asustaa :D Multa pyydettiin postausta miten säilytän kosmetiikkaani, ja tässä se sitten tulee.


Ensiksi kuvaa suihkusta, täällä on juuri nyt käytössä olevia tuotteita. Nämä saattaa välillä vaihtua jos kyllästyn tms. :D Ylähyllyllä hiusten, keskellä kasvojen, ja alhaalla kropan tuotteet. Tuo vihreä sivussa on palasaippuoille :)


Sitten mun pieni varasto.. ;) Täällä onkin kaikki ei käytössä olevat purkit. Hyllyssä on taas ylhäällä tukkatuotteet, keskellä suihkugeelit yms ja alempana vartalovoiteet ja kasvotuotteet. Plus muita tärkeitä hyttysmyrkkyjä :D


Hyllyt notkollaan... Heheh.. Vielä ei oo mikään tippunut ;)


Tässä hiustuotteita. Kuten näkyy, olen ovelasti nämä asetellut niin että näitä on ihan perälle asti, mutta näyttäisi kuin mulla olis vaan noi etummaiset ;D


Suihkugeelejä, ja muita hygieniatuotteita.

Oikealla vartalovoiteiden armeija, vasemmalla muutamia kasvotuotteita, niitä kun ei ole enää paljoa. Ja tosiaan noita hyttysmyrkkyjä :D


Tässä avoimessa hyllyssä, kaikkien silmille näkyvissä, on vaikeampi piilottaa tuotteiden määrää :D Vasemmalla hiusten muotoilutuotteita, ja oikealla hajuvedet.. Juu niitä on hieman. :P Alhaalla hiusvärejä, parit tigit ja lush laatikot.


Tässä tarkempaa kuvaa lusheista. Pidän niitä minigrip pusseihin suljettuina, parit jellyt mulla on pakastimessa ja kasvonaamio jääkaapissa, mutta muut täällä.


Vessan hyllyä, nääkin on siis käytössä olevia juttuja. Ylhäällä kynsilakkoja tuossa kassissa, hiusharjoja ja hiustuotteita, ja parit vartalovoiteet jotka ei mahdu kaappiin :D


Tässä vessan kaapista kuvaa. Kasvotuotteita, vitamiineja, ja ylhäällä vartalovoiteita ja muita hygieniatuotteita.


Sitten meikkini ovatkin hieman tyylikkäämmässä paikassa, kirjahyllyssä. Vaikka itse meikit ovatkin tyylikkäässä epäjärjestyksessä ;D


Pienissä koreissa on siis meikkituotteet. :)

Mites te säilytätte kosmetiikkaa? Ootteko kauheen tarkkoja vai onko ne miten sattuu? Mä ite en oo todellakaan kovin siisti ihminen, mut yleensä purkkeja tykkään järjestellä, ylläri :D Vaikka ei noi kovin hyvässä järjestyksessä silti oo. Mut ei ainakaan loju pitkin kämppää, yleensä siis.. :)

6 kommenttia:

  1. Aika lailla samalla lailla säilytän myös itse (jos olet sen mun postauksen nähnyt viime heinäkuulta). Vessassa suihkun puolella 2 "kori"telinettä, lavuaarin ympärillä käyttötuotteita ja vessan kaapissa meikkipussi luomiväreineen ja huulimeikkeineen, hajuvedet ja hiustuotteet omilla hyllyillään, samoin naaman pesuaineet. Vessan peilikaapissa käytössä olevat meikit ja kaikki korostuspuuterit ja meikkivoiteet. Makuuhuoneen kaapissa sitten käsisaippuat, suihkugeelit ja vartalorasvat.

    Paljon siis itsellänikin vielä juttuja, mutta taitaa sulla olla hivenen enemmän :D.
    Mutta kyllä me nämä kosmetiikkakilot vielä karistetaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oon varmasti niitä postauksia lueskellut :) mut on se jännä ku muuten oon tosi sekane ihmine, et jätän tavarat leväällee mut yleensä kosmetiikka on suht nätisti paikoillaan ;D

      liikaa noita purkkeja tosiaan on, mutta eiköhän ne vielä joskus vähene! :) ainakin silleen ettei kauheeta hamstraushimoa ois.. aina saa toivoa :D

      Poista
  2. Onpas siistiä..
    Ootappas kun se hamstrausintoilu leviää muihinkin satunnaisiin tavarakohteisiin..=)

    Hamsteri on aina hamsteri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siisteys ja minä ei yleensä mahduta samaan lauseeseen :D mutta toivotaan et hamstrausinto jää tuohon kosmetiikkaan.... ja että sitä saan hillittyä :)

      Poista
  3. Mulla pitäs kyllä järjestellä vähän mun kätköjä, ne niin helposti menee sekaisin penkoessa =D Siistein taitaa olla vessan puinen hyllykkö, tosin siellä on sitten kamaa niin paljon että meinaa ihan hirvittää ja onhan osa kamoista keränny mukavasti pölyäkin. Eli joo-o, sitäkin pitäisi siivota kun vaan jaksais =P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyl aina tosi sekanen ihminen, ja kämppä ei oo ikinä siisti, ikuinen siivousprojekti :D mutta purkit on niin kivoja järjestellä, et ne on kyl yleensä paikoillaan, mutta pölyjä en jaksa pyyhkiä.. usein.. ainakaan.. ;D

      Poista